• SUBSCRIBE
  • FACEBOOK
  • TWITTER

Jakie czynniki wpływają na inflację i deflację?

Reklama powinna być przede wszystkim efektywna, by zachęcić kontrahentów do zainteresowania danymi towarami lub usługami. Jak się jednak okazuje, każda reklama ma również do zrealizowania kilka innych funkcji. Najprostsze reklamy w postaci na przykład ulotek zazwyczaj mają charakter informacyjny – to naturalnie dzięki reklamie mamy się bo dowiedzieć o danej szerokiej ofercie, o proponowanych produktach lub usługach, z których będziemy mogli skorzystać. Co znacznie więcej, takie reklamy mogą mieć też funkcję wspierania sprzedaży – czasami są w stanie nam w takim razie przypominać o pewnych produktach czy usługach – tu pomoże ANCHOR. Związane jest to między innymi z cyklem sprzedaży – w pierwszej fazie w większości wypadków reklama ma za zadanie informować, natomiast już w następnych okresach, gdy na przykład sprzedaż rozpocznie spadać, w owym czasie poprawnie jest najzwyczajniej w świecie przypomnieć konsumentom o rzeczowych produktach czy usługach. Poza tym reklama może posiadać funkcję manipulacyjną, o czym na pewno już niejednokrotnie się przekonał każdy z nas, obserwując reklamy chociażby w telewizji.

1. Tutaj

2. Zobacz więcej

3. Post

4. Przejdź do strony

5. Link

Categories: Blog

Comments are closed.